Features Guaranteed Success System

Status
Not open for further replies.
Guaranteed Success System

Guaranteed Enchant
  • The Guaranteed Enchant gauge is filled when attempting to enchant an item unsuccessfully and reset upon a successful enchant.
ench-1.png

  • Once the gauge is filled, the next enchant attempt of the item will be guaranteed.
ench-2.png

  • The number of unsuccessful attempts required to fill the gauge depends on the item and it's enchant level.
ench-3.png

  • Guaranteed Enchant is also applied while enchanting items using the Mass Enchanting mode.
  • The gauge is independent between the Exchangeable and Sealed version of an item (e.g. Ring of Core / Ring of Core (Sealed)).
  • Important: Due to the implementation of the Guaranteed Enchant system, the Challenge Points system is now disabled due to its incompatibility with the new system, which is more player-friendly.

Guaranteed Compound
  • The Guaranteed Compound gauge is filled when attempting to compound items unsuccesfully and reset upon a successful compound.
comp-1.png

  • Once the gauge is filled, the next compound attempt of the corresponding items will be guaranteed.
comp-2.png

  • The number of unsuccessful attempts required to fill the gauge depends on the item obtained upon a successful compound.
comp-3.png

  • Guaranteed Compound is also applied while compounding items using the Autocompound mode.

Guaranteed Craft
  • The Guaranteed Craft gauge is filled when attempting to craft a rare item unsuccessfully and reset upon a successful craft.
craft-1.png

  • Once the gauge is filled, the next craft attempt of the rare item will be guaranteed.
craft-2.png

  • The number of unsuccessful attempts required to fill the gauge depends on the chance to create the corresponding rare item.
craft-3.png

  • The Guaranteed Craft is available for crafting specific items, in general, in cases where there are 2 items possible to be crafted, and one of them is a rare item.
 
Last edited:
Return to: Continental
Гарантированное Усиление Предметов

Гарантированная Модификация
  • Индикатор Гарантированной Модификации заполняется при неудачной попытке модифицировать предмет и сбрасывается при успешной модификации.
ench-1.png

  • Как только индикатор будет заполнен, следующая попытка модификации предмета будет успешной.
ench-2.png

  • Количество неудачных попыток, необходимых для заполнения индикатора, зависит от предмета и его уровня модификации.
ench-3.png

  • Гарантированная Модификация также применяется при модификации предметов в режиме массовой модификации.
  • Показатель Гарантированной модификации не зависит от типа предмета "Можно обменять" или "Запечатано" (например, Кольцо Ядра / Кольцо Ядра (Запечатано)).
  • Важно: В связи с добавлением функции Системы Гарантированного Усиления Предметов, система Очков решимости была отключена из-за ее несовместимости с новой системой, которая более удобна для игроков.

Гарантированный Синтез
  • Индикатор Гарантированного Синтеза заполняется при неудачной попытке Синтеза предметов и сбрасывается при удачном Синтезе.
comp-1.png

  • После заполнения индикатора следующая попытка Синтеза соответствующих предметов будет гарантирована.
comp-2.png

  • Количество неудачных попыток, необходимых для заполнения индикатора, зависит от количества предметов, полученных при удачном Синтезе.
comp-3.png

  • Гарантированный Синтез также применяется при Синтезе предметов в режиме автоматического Синтеза.

Гарантированное Создание
  • Индикатор Гарантированного Создания заполняется при неудачной попытке создать редкий предмет и сбрасывается при успешном создании.
craft-1.png

  • Как только индикатор заполнится, следующая попытка создания редкого предмета будет гарантирована.
craft-2.png

  • Количество неудачных попыток, необходимых для заполнения индикатора, зависит от шанса создать соответствующий редкий предмет.
craft-3.png

  • Гарантированное Создание, в целом, будет доступно только в тех случаях, когда с помощью Особого Создания можно создать только 2 предмета 1 из которых будет редким (например, Оружие Зачистки).
 

Attachments

  • гарант система заточки.png
    гарант система заточки.png
    260.1 KB · Views: 31
Last edited:
천장 시스템

보장된 인챈트
  • 보장된 인챈트 게이지는 아이템 인챈트에 실패하면 채워지고 인챈트 성공 시 재설정됩니다.
ench-1.png

  • 게이지가 채워지면 해당 아이템의 다음 인챈트 시도가 보장됩니다.
ench-2.png

  • 게이지를 채우는 데 필요한 실패한 시도 횟수는 아이템과 인챈트 레벨에 따라 다릅니다.
ench-3.png

  • 대량 인챈트 모드를 통해 아이템 인챈트 시에도 보장 인챈트가 적용됩니다.
  • 게이지는 아이템의 교환 가능 버전과 각인된 버전 간에 독립적입니다(예: 코어의 반지 / 코어의 반지(각인)).
  • 중요: 천장 시스템의 구현으로 인해 이제 플레이어 친화적인 새로운 시스템과의 비호환으로 인해 챌린지 포인트 시스템이 비활성화되었습니다.

보장된 합성
  • 아이템 합성에 실패하면 보장된 합성 게이지가 채워지고, 합성에 성공하면 재설정됩니다.
comp-1.png

  • 게이지가 채워지면 해당 아이템의 다음 합성 시도가 보장됩니다.
comp-2.png

  • 게이지를 채우는 데 필요한 실패한 시도 횟수는 성공적인 합성 시 얻은 아이템에 따라 다릅니다.
comp-3.png

  • 자동 합성 모드를 사용하여 아이템을 합성하는 동안에도 보장된 합성이 적용됩니다.

보장된 제작
  • 희귀 아이템 제작에 실패하면 보장된 제작 게이지가 채워지고 제작 성공 시 재설정됩니다.
craft-1.png

  • 게이지가 채워지면 다음 희귀 아이템 제작 시도가 보장됩니다.
craft-2.png

  • 게이지를 채우는 데 필요한 실패한 시도 횟수는 해당 희귀 아이템을 생성할 확률에 따라 달라집니다.
craft-3.png

  • 보장된 제작은 특정 아이템 제작에 사용 가능하며, 일반적으로 제작 가능한 아이템이 2개 있고 그 중 하나가 희귀 아이템일 경우에 가능합니다.
 

Attachments

  • гарант система заточки.png
    гарант система заточки.png
    260.1 KB · Views: 31
Last edited:
保证成功系统

保证强化
  • 当尝试对物品强化失败时,保证强化量表会被填充,并在成功强化后重置.
ench-1.png

  • 一旦计量表被填满,将保证该物品的下一次强化尝试.
ench-2.png

  • The number of unsuccessful attempts required to fill the gauge depends on the item and it's enchant level.
ench-3.png

  • 使用集体强化模式强化物品时也会应用保证强化.
  • 物品的可交换版本和密封版本之间的量规是独立的(例如核心之环/核心之环(密封)).
  • 重要提示:由于保证强化系统的实施,挑战积分系统因与对玩家更友好的新系统不兼容而被禁用.

保证化合物
  • 当尝试复合物品失败时,保证复合量表会被填充,并在成功复合后重置.
comp-1.png

  • 一旦量表填满,将保证相应项目的下一次化合尝试.
comp-2.png

  • 填充量表所需的不成功尝试次数取决于成功化合后获得的物品.
comp-3.png

  • 使用自动复合模式复合物品时也会应用保证化合.

保证制作
  • 当尝试制作稀有物品失败时,保证工艺量表会被填充,并在成功制作后重置.
craft-1.png

  • 一旦计量表被填满,稀有物品的下一次工艺尝试将得到保证.
craft-2.png

  • 填充量表所需的失败尝试次数取决于创建相应稀有物品的机会.
craft-3.png

  • 保证工艺可用于制作特定物品,一般来说,在有 2 件物品可以制作且其中一件是稀有物品的情况下.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Top